Polityka prywatności

Akademia HVAC
Regulamin portalu szkoleń
pod domeną hvacakademia.pl

 

  1. Organizatorem szkoleń , jakie odbywają się w ramach Akademii HVAC jest ANG Wentylacja sp. z o.o., ul. Częstochowska 26, 32-085 Modlnica.

 

  1. Szkolenia polegają na przekazywaniu specjalistycznej wiedzy w tematach dotyczących HVAC (działanie, instalacja, problemy) przez ekspertów pracujących w ANG Wentylacja lub ekspertów zewnętrznych, zatrudnionych w celu przeprowadzenia szkolenia.
  2. Uczestnikiem szkolenia może być pracownik firmy HVAC, któremu zależy na poszerzaniu swojej wiedzy na temat urządzeń HVAC, ich działania, montażu czy rozwiązywania problemu.
  3. Uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że zostaną spełnione założone cele szkolenia, zapewnione będą komfortowe warunki pracy (na tyle, na ile jest to możliwe po stronie organizatora), prowadzący będzie miał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych oraz przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny. Natomiast organizator ma prawo oczekiwać, że uczestnik w pełni zaangażuje się w proces kształcenia, weźmie udział w przygotowanych ćwiczeniach i zadaniach i dostosuje się do ustalonych w czasie szkolenia reguł.
  4. Zapisu na szkolenie można dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej.
  5. Administratorem danych osobowych jest   ANG Wentylacja sp. z o.o., ul. Częstochowska 26, 32-085 Modlnica. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji nawiązania kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania kontaktu. W każdej chwili uczestnik ma prawo modyfikacji podanych informacji. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć w naszej polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.
  6. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu przesłanie zgłoszenia oraz przelanie opłaty szkoleniowej.
  7. Wszystkie szkolenia w Akademii HVAC są odpłatne z wyłączeniem szkoleń online – webinarów. Wysokość opłaty za szkolenie różni w zależności od tematyki szkolenia i jest podana przy opisie konkretnego szkolenia.
  8. Opłatę za szkolenie należy należy przelać na konto bankowe ANG Wentylacja do 7 dni roboczych przed terminem szkolenia. Po otrzymaniu przelewu ANG Wentylacja poinformuje wpłacającego. Jeżeli do 7 dni roboczych przed terminem szkolenia nie zostanie przelana opłata, uczestnik zostaje wykreślony z udziału w szkoleniu
  9. Tematyka oraz terminy bieżących szkoleń podawane są na stronie internetowej.
  10. Jeśli uczestnik chce zrezygnować z udziału w szkoleniu, jest zobowiązany do poinformowania do 3 dni roboczych przed datą szkolenia o rezygnacji. Po rezygnacji może albo wybrać zwrot pieniędzy lub zapisanie się na szkolenie w innym terminie. Jeśli uczestnik nie poinformuje o rezygnacji z udziału w szkoleniu, opłata szkoleniowa nie zostaje zwrócona.
  11. Szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Link do spotkania zostanie przesłany w dniu szkolenia na adres mailowy podany przy rejestracji na godzinę przed początkiem szkolenia. Jeżeli uczestnik nie otrzymał linku i  nie znajdowałby się on w spamie, uczestnik proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  12. Uczestnik szkolenia ma prawo dzielenia się wiedzą oraz materiałami prezentowanymi w ramach szkolenia z innymi pracownikami firmy. Kategorycznie zabronione jest natomiast (nie)odpłatne rozprowadzanie materiałów szkoleniowych (np. udostępnianie ich za pośrednictwem platform internetowych).
  13. Uczestnik szkolenia może do 7 dni roboczych od daty zakończenia szkolenia złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia do co sposobu przeprowadzenia i obsługi szkolenia (w tym kwestii związanych z opłatami czy przekazaniem linku do udziału w szkolenia. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej listownie, mailowo lub doręczona osobiście do biura firmy (ANG Wentylacja sp. z o.o., ul. Częstochowska 26, 32-085 Modlnica). Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli zostanie złożona po przekroczeniu terminu. Na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni roboczych, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności czas ten może wydłużyć się do 21 dni roboczych.